بهترین طول نوشته در توییتر، چند کاراکتر است ؟!

شبکه ی اجتماعی توییتر
شبکه ی اجتماعی توییتر
شبکه ی اجتماعی توییتر

اغلب هنگامی که در حال ایمیل زدن، مقاله نوشتن یا توییت کردن هستیم، به این فکر می کنیم که آیا باید مطالب ما طولانی باشد یا کوتاه؟ ما می خواهیم که در رسانه های اجتماعی موفق عمل کنیم و این عمل باید به روش صحیح خود انجام شود. تحقیقات بسیاری انجام شده است که تعدادی از بهترین های آنها در اینجا در اختیار شما قرار می گیرد.

بهترین طول یک توییت، ۱۰۰ کاراکتر است

هنگام تصمیم گیری در مورد مناسب ترین طول توییت باید به توصیه ی چه کسی عمل کرد؟ نظر خود توییتر در این مورد چیست؟ تحقیقی که توسط Buddy Media انجام شده است نشان می دهد که ۱۰۰ کاراکتر، بهترین حالت برای نوشتن یک توییت است.

خلاقیت عاشق پیچیدگی است و سادگی در ذات ماست. توییت ها به ۱۴۰ کاراکتر محدود می شوند بنابراین می توانند به راحتی در هر جایی، حتی از طریق بخش ارسال پیام موبایل نیز مورد استفاده قرار گیرند. هیچ طول جادویی برای یک توییت وجود ندارد اما تحقیقات اخیر توسط Buddy Media نشان داد که

توییت هایی که کوتاه تر از ۱۰۰ کاراکتر هستند، تا ۷۰ درصد نرخ مشارکت بالاتری دارند.

تحقیق انجام شده توسط Buddy Media مشابه با تحقیقی است که توسط Track Social انجام شد که در آن، یکصد برند مشهوری که در توییتر محبوب هستند مورد مطالعه قرار گرفتند. Track Social نیز دریافت که بهترین طول یک توییت باید حدود صد کاراکتر باشد.

آنها در تحلیل خود متوجه شدند که توییت هایی با متوسط ۷۱-۱۰۰ کاراکتر به طور چشمگیری retweet می شوند بنابراین آنها را توییت هایی با طول متوسط نامیدند. این توییت های متوسط حاوی تعداد کاراکتر لازم برای بیان نکته ای ارزشمند از سوی منتشر کننده ی اصلی و افزودن گزارش توسط فردی که آن را retweet می کند، هستند.

میلاد خان محمدی

Author: میلاد خان محمدی

پژوهشگر, نویسنده و علاقه مند به تکنولوژی های مختلف وب علی الخصوص front end هستم، مدیر دپارتمان هایبرید اپلیکیشن در موسسه ی iShia

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *