Kaptain Kitty
انتشار :۲۶ اسفند ۱۳۹۳
بازدید :517 بار

شبکه ی اجتماعی توییتر

شبکه ی اجتماعی توییتر

اغلب هنگامی که در حال ایمیل زدن، مقاله نوشتن یا توییت کردن هستیم، به این فکر می کنیم که آیا باید مطالب ما طولانی باشد یا کوتاه؟ ما می خواهیم که در رسانه های اجتماعی موفق عمل کنیم و این عمل باید به روش صحیح خود انجام شود. تحقیقات بسیاری انجام شده است که تعدادی از بهترین های آنها در اینجا در اختیار شما قرار می گیرد.

بهترین طول یک توییت، ۱۰۰ کاراکتر است

هنگام تصمیم گیری در مورد مناسب ترین طول توییت باید به توصیه ی چه کسی عمل کرد؟ نظر خود توییتر در این مورد چیست؟ تحقیقی که توسط Buddy Media انجام شده است نشان می دهد که ۱۰۰ کاراکتر، بهترین حالت برای نوشتن یک توییت است.

خلاقیت عاشق پیچیدگی است و سادگی در ذات ماست. توییت ها به ۱۴۰ کاراکتر محدود می شوند بنابراین می توانند به راحتی در هر جایی، حتی از طریق بخش ارسال پیام موبایل نیز مورد استفاده قرار گیرند. هیچ طول جادویی برای یک توییت وجود ندارد اما تحقیقات اخیر توسط Buddy Media نشان داد که

توییت هایی که کوتاه تر از ۱۰۰ کاراکتر هستند، تا ۷۰ درصد نرخ مشارکت بالاتری دارند.

تحقیق انجام شده توسط Buddy Media مشابه با تحقیقی است که توسط Track Social انجام شد که در آن، یکصد برند مشهوری که در توییتر محبوب هستند مورد مطالعه قرار گرفتند. Track Social نیز دریافت که بهترین طول یک توییت باید حدود صد کاراکتر باشد.

آنها در تحلیل خود متوجه شدند که توییت هایی با متوسط ۷۱-۱۰۰ کاراکتر به طور چشمگیری retweet می شوند بنابراین آنها را توییت هایی با طول متوسط نامیدند. این توییت های متوسط حاوی تعداد کاراکتر لازم برای بیان نکته ای ارزشمند از سوی منتشر کننده ی اصلی و افزودن گزارش توسط فردی که آن را retweet می کند، هستند.

توییتر شبکه ی اجتماعی توییتر فعالیت در توییتر نویسندگی در توییتر
مطالب مرتبط

یکی از معضلات برنامه نویسی وب برای موبایل این است که سرعت اجرای وب اپلیکیشن ها روی مرورگر ها کم و نسبتا آزاردهنده است. البته راه های زیادی برای حل این مشکل وجود دارد. یکی از این راه ها استفاده از ابزار Google AMP می باشد. این پروژه به طور رسمی در ۷ اکتبر سال […]

هوآوی در بیستم می ۲۰۱۵، راه اندازی معماری شبکه چابک ۳٫۰ خود را در کنگره هوآوی نتورک با عنوان “از چابکی تا تخیل” که در پکن برگزار شده بود، اعلام کرد. به عنوان یکی از نکات برجسته آخرین معماری شبکه چابک، هوآوی به معرفی روش IoT چابک خود نیز پرداخت. این روش موسسات بازرگانی را […]

این روزها گوگل پروژه ی Brillo خود را در پیش نمایشی برای برنامه نویسان قرار داده است و آن را با برند جدیدی معرفی می­کند. یعنی “اینترنت اشیاء بر پایه اندروید”. نام جدید این پروژه بر مبنای اندرویدی آن تاکید دارد- نام پروژه “اشیاء اندرویدی” است. پروژه­ ی “اشیاء اندرویدی” به همراه “تلویزیون اندرویدی”، “اتومبیل […]

آن را هیروگلیف (hieroglyph) زمانه ما می‌دانند. نمادها و سمبل‌های کوچکی که نوعی خط تصویری هستند. سمبل‌هایی ظاهرا قابل فهم برای همگان. اما درک مردم از اموجی‌ها در همه جا یکسان نیست. حرفه جدیدی راه‌اندازی شده. حرف مترجمی برای خط تصویری اموجی (Emoji). رد اموجی ‌را که بگیریم به ژاپن می‌رسیم. اول بار آنجا باب […]

نظراتتان را برایمان بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب ما تو این شبکه های اجتماعی هم پخش میشه