Kaptain Kitty
انتشار :۲۵ شهریور ۱۳۹۳
بازدید :525 بار

Search Appearance از یک وب سایت نمونه استفاده می کند تا المان های نتایج جستجوی گوگل را نمایش دهد. شما می توانید از پنجره ی pop-up استفاده کنید تا ببینید که وب سایت شما چگونه در جستجو نمایش داده می شود و اطلاعات بیشتری در مورد محتوا یا تغییرات ساختار یافته ای که باید بر هر یک از المان های ممکن اعمال شود به دست آورید.

شما می توانید المان های اصلی نتایج جستجو را مانند عنوان، متن توضیحی و URL و همچنین المان های اختیاری مانند لینک های سایت، جستجو در داخل سایت، متون توضیحی یک محصول یا یک رویداد را نیز مشاهده کنید.

نحوه ی استفاده از Search Appearance

۱- برای دستیابی به پنجره ی pop-up، بر روی آیکون علامت سوال در کنار منوی Search Appearance در قسمت navigation حاشیه ی سایت کلیک کنید.

۲- بر روی یک المان کلیک کنید تا خلاصه ی دو قسمتی آن را مشاهده کنید:

–         How to influence : محتوا و تغییرات ساختاری لازم که باید بر این المان اعمال شود را ارائه می دهد

–         In Webmaster Tools (در صورت نیاز): به ویژگی مربوطه لینک می شود تا شما بتوانید تغییراتی که می خواهید انجام شود را مشخص کنید.

۳- وب سایت خود را برای انجام بهبود های لازم بررسی کنید. به یاد داشته باشید که این ها نمونه هایی از المان های ممکن می باشند – ممکن است نیازی به استفاده از همه ی آنها در وب سایت شما نباشد.

بهینه سازی بهینه سازی اپلیکیشن سئو معرفی سایت به گوگل موتور جستجو
مطالب مرتبط

Canonicalization در سئو اشاره به نرمالیزه کردن URL های متعدد دارد. (راهنمایی کردن به یک نسخه ی اصلی). نمونه کد: <link rel=”canonical” href=”http://example.com/blog” />   Canonicalization چیست؟ درک این مفهوم می تواند بسیار چالش برانگیز باشد (حتی تلفظش نیز دشوار است). اما به هر حال لازم است وب سایتی بهینه ایجاد کنیم. مشکلات بنیادینی که canonicalization […]

سال گذشته گوگل در بازار دیجیتال اعلام کرد که وقفه ای طولانی مدت در تبلیغات میان محتوایی خود ایجاد کرده است. حالا غول موتور های جستجو رسما این تبلیغات را از دور خارج کرده است، حرکتی که فرصت های بی نظیری را پیش پای فعالان مشتاق عرصه ی موبایل قرار می دهد تا تجربه ی […]

گوگل یک ماه پیش از ارتقاء الگوریتم mobile-friendly خود، شروع به ارسال پیغام های جدید هشداری به صاحبان وب سایت ها کرد. گوگل هم اکنون در حال ارسال نوع جدیدی از پیغام های هشداری به صاحبان وب سایت هایی است که وبسایت آنها mobile-friendly نمی باشد. این پیغام ها مستقیما در نتایج جستجو با موبایل […]

عموما بالا بودن تعداد سوالات مشتریان یک مساله ی خوشایند محسوب می شود. هر چه تعداد پرسش ها بالاتر باشد، تعداد فروش شما نیز به همان نسبت بالاتر خواهد بود. اما به مرور زمان، شما دائما در حال دریافت همان سوالات همیشگی هستید. این امر می تواند خیلی زود به کاری روزمره، زمان بر و خسته […]

نظراتتان را برایمان بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب ما تو این شبکه های اجتماعی هم پخش میشه