Kaptain Kitty
انتشار :۲۵ شهریور ۱۳۹۳
بازدید :531 بار

Search Appearance از یک وب سایت نمونه استفاده می کند تا المان های نتایج جستجوی گوگل را نمایش دهد. شما می توانید از پنجره ی pop-up استفاده کنید تا ببینید که وب سایت شما چگونه در جستجو نمایش داده می شود و اطلاعات بیشتری در مورد محتوا یا تغییرات ساختار یافته ای که باید بر هر یک از المان های ممکن اعمال شود به دست آورید.

شما می توانید المان های اصلی نتایج جستجو را مانند عنوان، متن توضیحی و URL و همچنین المان های اختیاری مانند لینک های سایت، جستجو در داخل سایت، متون توضیحی یک محصول یا یک رویداد را نیز مشاهده کنید.

نحوه ی استفاده از Search Appearance

۱- برای دستیابی به پنجره ی pop-up، بر روی آیکون علامت سوال در کنار منوی Search Appearance در قسمت navigation حاشیه ی سایت کلیک کنید.

۲- بر روی یک المان کلیک کنید تا خلاصه ی دو قسمتی آن را مشاهده کنید:

–         How to influence : محتوا و تغییرات ساختاری لازم که باید بر این المان اعمال شود را ارائه می دهد

–         In Webmaster Tools (در صورت نیاز): به ویژگی مربوطه لینک می شود تا شما بتوانید تغییراتی که می خواهید انجام شود را مشخص کنید.

۳- وب سایت خود را برای انجام بهبود های لازم بررسی کنید. به یاد داشته باشید که این ها نمونه هایی از المان های ممکن می باشند – ممکن است نیازی به استفاده از همه ی آنها در وب سایت شما نباشد.

بهینه سازی بهینه سازی اپلیکیشن سئو معرفی سایت به گوگل موتور جستجو
مطالب مرتبط

طی چند ماه گذشته سوالات و پیام های زیادی را در مورد نحوه ی صفحه بندی یا pagination مناسب نتایج برای موتور جستجو دریافت کرده ایم. در این پست خطرات، فرصت ها و تاکتیک های بهینه سازی که موفقیت شما را در امر صفحه بندی صحیح تضمین می کند آورده شده است. بهترین بخش ماجرا […]

بخش اول این مقاله را در لینک زیر دنبال کنید : ۰ تا ۱۰۰ مفهوم ریدایرکت در سئو – بخش اول عبارات با قاعده: از ویکی پدیا: یک عبارت با قاعده، رشته ای است که یک مجموعه از رشته ها را بر طبق قوانین مشخصی تعریف کرده یا آنها را تطبیق می دهد. عبارات با […]

ریدایرکت کردن، فرآیند ارسال یک URL به یک URL متفاوت است. سه نوع اصلی از ریدایرکت در مبحث سئو (SEO) وجود دارد: ۳۰۱، ۳۰۲ و متا رفرش. انواع ریدایرکت ریدایرکت ۳۰۱، “انتقال دائم”- توصیه شده برای سئو ریدایرکت ۳۰۲، “یافت شده” یا “انتقال موقت” متا رفرش ریدایرکت چیست؟ ریدایرکت راهی برای ارسال کاربران و موتور […]

Canonicalization در سئو اشاره به نرمالیزه کردن URL های متعدد دارد. (راهنمایی کردن به یک نسخه ی اصلی). نمونه کد: <link rel=”canonical” href=”http://example.com/blog” />   Canonicalization چیست؟ درک این مفهوم می تواند بسیار چالش برانگیز باشد (حتی تلفظش نیز دشوار است). اما به هر حال لازم است وب سایتی بهینه ایجاد کنیم. مشکلات بنیادینی که canonicalization […]

نظراتتان را برایمان بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب ما تو این شبکه های اجتماعی هم پخش میشه