Kaptain Kitty
انتشار :۹ مرداد ۱۳۹۳
بازدید :582 بار

شما می توانید چندین فایل سایت مپ مختلف برای وبسایتتان داشته باشید. در واقع این امکان وجود دارد که با استفاده از یک فایل سایت مپ مرکزی چند فایل سایت مپ دیگرتان را مدیریت کنید.دقت داشته باشید که هر فایل سایت مپ به طور جداگانه نباید بیشتر از ۵۰ هزار لینک درون خودش داشته باشد.همچنین حجم سایت مپ نباید از ۵۰ مگابایت تجاوز کند. اگر در نظر دارید که فایل سایت مپی بسازید که بیشتر از ۵۰ هزار لینک را ارائه دهد باید آن را به فایل های مختلف بشکنید و از تکنیک گروه سازی استفاده کنید.
ساختار فایل ایندکس را در تصویر زیر مشاهده می کنید:

سایت مپ

در این تکنیک شما یک فایل ایندکس می سازید که در آن به جای معرفی لینک، سایت مپ های دیگرتان را معرفی می کنید. مشابه با قوانین سایت مپ ها ، هر فایل ایندکس هم نباید بیشتر از ۵۰ هزار لینک سایت مپ دیگر را ارائه دهد و حجمش هم نباید بیشتر از ۵۰ مگابایت بشود.

فایل های سایت مپ با ساختار ایندکس :

  • با تگ <sitemapindex> شروع و با </sitemapindex> خاتمه پیدا می کنند.
  • شامل یک تگ <sitemap> برای معرفی هر سایت مپ می باشند.
  • شامل تگ <loc> برای معرفی مکان آن فایل سایت مپ می باشند.

 

نمونه ی زیر یک فایل ایندکس را نمایش می دهد که شامل معرفی ۲ فایل سایت مپ است :

<?xml version="1.0" encoding="UTF-8"?>

<sitemapindex xmlns="http://www.sitemaps.org/schemas/sitemap/0.9">

   <sitemap>

      <loc>http://www.example.com/sitemap1.xml</loc>

      <lastmod>2014-10-01T18:23:17+00:00</lastmod>

   </sitemap>

   <sitemap>

      <loc>http://www.example.com/sitemap2.xml</loc>

      <lastmod>2014-01-01</lastmod>

   </sitemap>

</sitemapindex>
sitemap سایت مپ سایت مپ چیست؟
مطالب مرتبط

Canonicalization در سئو اشاره به نرمالیزه کردن URL های متعدد دارد. (راهنمایی کردن به یک نسخه ی اصلی). نمونه کد: <link rel=”canonical” href=”http://example.com/blog” />   Canonicalization چیست؟ درک این مفهوم می تواند بسیار چالش برانگیز باشد (حتی تلفظش نیز دشوار است). اما به هر حال لازم است وب سایتی بهینه ایجاد کنیم. مشکلات بنیادینی که canonicalization […]

سال گذشته گوگل در بازار دیجیتال اعلام کرد که وقفه ای طولانی مدت در تبلیغات میان محتوایی خود ایجاد کرده است. حالا غول موتور های جستجو رسما این تبلیغات را از دور خارج کرده است، حرکتی که فرصت های بی نظیری را پیش پای فعالان مشتاق عرصه ی موبایل قرار می دهد تا تجربه ی […]

گوگل یک ماه پیش از ارتقاء الگوریتم mobile-friendly خود، شروع به ارسال پیغام های جدید هشداری به صاحبان وب سایت ها کرد. گوگل هم اکنون در حال ارسال نوع جدیدی از پیغام های هشداری به صاحبان وب سایت هایی است که وبسایت آنها mobile-friendly نمی باشد. این پیغام ها مستقیما در نتایج جستجو با موبایل […]

عموما بالا بودن تعداد سوالات مشتریان یک مساله ی خوشایند محسوب می شود. هر چه تعداد پرسش ها بالاتر باشد، تعداد فروش شما نیز به همان نسبت بالاتر خواهد بود. اما به مرور زمان، شما دائما در حال دریافت همان سوالات همیشگی هستید. این امر می تواند خیلی زود به کاری روزمره، زمان بر و خسته […]

  1. خیلی ممنون
    استفاده کردیم
    عالی بود

نظراتتان را برایمان بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب ما تو این شبکه های اجتماعی هم پخش میشه