Kaptain Kitty

گوگل یک ماه پیش از ارتقاء الگوریتم mobile-friendly خود، شروع به ارسال پیغام های جدید هشداری به صاحبان وب سایت ها کرد. گوگل هم اکنون در حال ارسال نوع جدیدی از پیغام های هشداری به صاحبان وب سایت هایی است که وبسایت آنها mobile-friendly نمی باشد. این پیغام ها مستقیما در نتایج جستجو با موبایل […]

عموما بالا بودن تعداد سوالات مشتریان یک مساله ی خوشایند محسوب می شود. هر چه تعداد پرسش ها بالاتر باشد، تعداد فروش شما نیز به همان نسبت بالاتر خواهد بود. اما به مرور زمان، شما دائما در حال دریافت همان سوالات همیشگی هستید. این امر می تواند خیلی زود به کاری روزمره، زمان بر و خسته […]

robots exclusion protocol (REP) یا Robots.txt یک فایل متنی است که که وبمسترها آن را می سازند تا به موتورهای جستجو و خزنده های آنها چگونگی برخورد با سایتاشان را بفهمانند. در واقع به جای توضیحات اضافه می خواهیم بصورت عملی تر متوجه شویم که نمونه کدهای زیر چه کاری را برای ما در این […]

فایل سایت مپ فایلی است که در آن تمام صفحات و لینک های سایت در آن لیست می شود تا به موتور جستجوی گوگل و سایر موتورهای جستجو ساختار کلی وبسایت را نشان دهد. یکی از راه های شناخت و پیمایش یک وبسایت توسط موتور جستجو بررسی فایل sitemap آن وبسایت است. در واقع وجود […]

Googlebot نام است که گوگل به برنامه ای داده است که برایش اطلاعات موبوط به آدرس ها و URL های موجود در اینترنت را فراهم می کند. البته گاهی اوقات به آن spider هم می گوید. Crawling عبارتست از فرآیندی که طی آن گوگل صفحات و آدرس های مختلف وبسایت های موجود در اینترنت را […]

در این مقاله می خواهیم بررسی کنیم که گوگل چگونه صفحات را پیدا می کند، آنها را پیمایش و سپس تجزیه و تحلیل می کند تا در نتایج جستجو نشان دهد. زمانی که شما پشت کامپیوترتان نشسته اید و مشغول سرچ و جستجو در گوگل هستید، حتما این نکته هم برای شما جالب توجه بوده […]

بهبود قابلیت خزیدن در یک وب سایت: ۷ نکته برای موفقیت در خزیدن های عمیق یکی از بزرگترین مسائلی که امروزه در گوگل مشاهده می شود، قابل جستجو بودن یک وب سایت و نحوه ی ایندکس شدن وب سایت های بزرگ است. قابل خزیدن بودن و قابل ایندکس شدن، از مهمترین جنبه های SEO می […]

Search Appearance از یک وب سایت نمونه استفاده می کند تا المان های نتایج جستجوی گوگل را نمایش دهد. شما می توانید از پنجره ی pop-up استفاده کنید تا ببینید که وب سایت شما چگونه در جستجو نمایش داده می شود و اطلاعات بیشتری در مورد محتوا یا تغییرات ساختار یافته ای که باید بر […]

اگر گوگل کد های موجود در وب سایت شما را درک کند، می تواند آن اطلاعات را برای افزودن متون پربار در زیر لینک وب سایت شما و سایر ویژگی ها به نتیجه ی جستجوی سایت شما استفاده کند. برای مثال، متن جستجوی یک رستوران ممکن است متوسط بازدید و طیف قیمت آن را نشان […]

حتما تا به حال مشاهده کردیده اید وقتی یک عبارت یا لینک های مربوط به یک سایت را جستجو می کنید در قسمت نتایج جستجو لینک های اصلی اولین سایت را نشان می دهد. به این لینک ها اصطلاحا sitelink گفته می شود. جالب است بدانید که این لینک ها را خود گوگل تنظیم و […]

گوگل می تواند انواع مختلفی از سایت مپ را قبول کند. اما پیشنهاد حرفه ای ها این است که از یک استاندارد مشخص استفاده کنید تا سایر موتورهای جستجو مثل یاهو و بینگ هم بتوانند از فایل سایت مپ شما استفاده کنند. اکثر موتورهای جستجوی معروف مانند موتور جستجوی گوگل ، یاهو و بینگ اعضای […]

یک فایل sitemap در واقع یک ابزار هدایت کننده محسوب می شود که تمام لینک ها و قسمت های مختلف و متنوع وبسایت را در اختیار کاربر و موتور های جستجو (یاماشین) می گذارد. پس ما با ۲ نوع فایل سایت مپ روبه رو هستیم: فایلی تحت عنوان sitemap.html که برای استفاده ی کاربر طراحی […]

مطالب ما تو این شبکه های اجتماعی هم پخش میشه